21.1.08

Birkaç Dolar İçin (1965) Türkçe Dublaj/DVDRip

Tür: Western
Yönetmen: Sergio Leone
Yapım: 1965 / Almanya, İspanya, İtalya, Monaco
Süre: 130 dk.

Oyuncular
Clint Eastwood, Lee Van Cleef, Luigi Pistilli, Klaus Kinski
Gian Maria Volonte, Mara Krupp, Joseph Egger

Filmin Konusu
“Bu Muhteşem ve Unutulmaz Western size heyecan dolu bir macera yaşatacak.”

“Bir jenerasyona liderlik etmiş”, Oscar ödülü sahibi Clint Eastwood, meşhur Sergio Leone üçlemesinin bu ikinci bölümünde “İsmi olmayan Adam” efsanesi olarak markalaşmış bu muhteşem rolüne devam ediyor.


15 yorum:

Adsız dedi ki...

kardeş sen harika bir çalışma yapmışsın..çok sıkı bir şekilde takip ediyorum ve download ediyorum.ancak bu filmde türkçe dublaj ile orjinal ses çakışmış.yapabiliceğim birşey varsa söyle bana ama sanırım bir sorun var.yine de teşekkür 600 film de 1 tane hata olur yani:)

dj_gkhn dedi ki...

selam kardeş gercekten ustteki arkadaşın dediği gibi super sorunsuz filmler upload ediyosun ama bu filmde türkce dublaj demişin dil se ingilizce yaplıcak bişi yokmu acaba yardımcı olursan sevinirmmmm

Kaliteci dedi ki...

dj_gkhn,
film cift ses cikislidir...bs player veya media player classic oynaticilarindan biriyle seslendirme dilini ister ingilizce ister Turkce secerek seyredebilirsin...

Adsız dedi ki...

dostum eline emeğine sağlık bu filmlerı bu kalıtede bulmak gerçekten çok zor.Sana ne kadar teşekkür etsek azdır inanki.Dünyanın en iyi filmleri bence bu 3 seri varya..sadece bu filmin sesini türkçeye çeviremedım ben.bs player kurdum açmadı gom playerdende çeviri yapamadım.acaba varmıdır daha kolay bir yolu efendim? yinede ç.ok çok saol büyük bir baylaşım bu kardeş..

Adsız dedi ki...

teşekkurler
görüntü kalitesi mükemmel
2 dilde sunmuşsun türkçe ingilizce
çift sesli de güzel olmuş...

Adsız dedi ki...

Arkadaşım ellerine sağlık. Görüntüler çok güzel. Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Bu güzel klasik filmi nazarlarımıza sunduğunuz için size çok teşekkür ederim. Gerçekten de filmin görüntü kalitesi mükemmel...Ancak film ingilizce seslendirildiğinden, söylediğiniz yolu da uygulamaya çalışmış olmama rağmen filmi bir türlü Türkçe seslendirmeye geçirtemedim.Bu filmi Türkçe seyretme imkanımız varsa bunun yolunu biraz ayrıntıya girerek anlatırsanız çok sevinirim.Tekrar emekleriniz için teşekkür ederim.

MeTeKi dedi ki...

Harika Bir Çalışma Süpersin

Adsız dedi ki...

Harikasın Süpersin Daha Ne Diyim

Adsız dedi ki...

helal olsun be kardeş..kralsın büyüksün...

Mamba dedi ki...

Çok teşekkürler

yazoo dedi ki...

BSPlayer'de dil seçeneği var ister orjinal dilinde istersenizde türkçe dublaj seyredebiliyorsunuz ben indirdim sorunsuz izledim ayrıca filmin görüntü kaliteside nerdeyse hd gibi filme zaten diyecek laf yok tek kelimeyle müthiş bir film..emeklerine sağlık Kaliteci...

pannet1.com dedi ki...

Emekleriniz zayi olmasın.
Bundan sonra bende takipcinizim.
Başarılar dilerim.

Made in Çalı dedi ki...

Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

TESEKKUR EDERIM...
Arkadaslar sorunsuz bır sekılde ındırdım TURKCE DUBLAJ lı fılmı herkese tavsıye edıyorum

Pages

Powered by Blogger.